tisdag 24 augusti 2010

Skola Igen :S

Hej alla.
Nu var det länge sen, men
Jag har förträngt bloggen
Lite för mycket, men nu har
Skolan börjat och man får
Lite mer fasta tider.
Så det blir med bloggande nu.
Ja för dom som inte vet så
går jag travprofilen och
Kommer bara hålla på med
Trav i år. Det blir fett
Nice, slipper dom andra
Hästarna på skolan.
Nu ska vi ha en "egen"
Häst fram till höstlovet
Ute på travet. och efter
Lovet antar jag att vi
Byter hästar igen.
Jag fick troligtvis
Darling och det gör inget
För hon är verkligen en
Darling. Idag försov jag
Mig så det var ingen idé
Att ens åka till Rättvik.
Så jag och min kära mor
Åkte ut till travet i
Romme och sökte praktik
Plats till vecka 42-43.
Så nu är praktiken fixad.
Känns lite skönt faktiskt.
Men nu ska jag platta mitt
Hår och gå och lägga mig.
Ska upp kl 5 imorgon.
Usch, inser att skolan
Verkligen har börjat när
Jag kollar på mobilen och
Ser att klockan i hörnet
Visar 05:00.
Och det är klockan som visar
Larmet och inte hur mycket
Klockan är nu. :S Aja
Godnatt, sov gott alla. =)

1 kommentar:

Brittis sa...

Så fint att ha dig tillbaka i skolan igen. Nu får vi se dig oftare.
Mormor