fredag 25 juni 2010

Länge Sen







Hej hej.

Idag är det midsommarafton och
himlen är typ svart, det är nice.
Eller inte, aja, jag har fått
sommarlov. :D Fett skönt asså
slipper min klass ett tag.
Men det finns självklart folk
i klassen som jag saknar.
Har kusinen här hela sommaren.
Nice asså ;) Sen har vi varit
ute i stugan och städat mm.
Vi hittade något som var mindre
mysigt, typ en jättedöd mus.
Rutten var den oxå. :S
Förra veckan var jag och kusin
och Tog bilder på Jessie.
Vi klädde ut oss till Indianer
och Flätade hennes man. Sen
tog vi jättefina bilder.
Pernilla har fått jobb på
Peace And Love så nu blir
det festival nästa vecka.
Nu sitter vi i köket och tar
ett glas vin efter att ha
ätit god mat. Mamma åkte till
Satu en stund. Så nu blev det
FEEEST!! Eller inte då, bara
lite bra musik och kul
sällskap av kusin, Alx och
Hans polare Kim. Två fett
söta grabbar. :D
Vi väntar på att Fredrik
ska komma hit och leka oxå.
Sen blir det till att sjunga
sommarmusik och mysa. Hoppas
på bättre väder imorgon oxå.
Hejdå alla och haré bra.
Piiz <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som om ni har det jättemysigt. Fortsätt med det.
Och tack för den fina städningen i stugan. De fina golven, att ni svärtade järnspisen så fint, städade skåpet med alla de udda plastburkarna mm mm.
//Mormor

Kiara Och Kovu sa...

Haha du är min vackraste...... Se att du INTE valt de bilder som jag vill ha utskrivet och få upp på väggen :)
Love U

Amycarry sa...

know this: If Kitchen faucet is not resolved, you can choose a regular point of the brand. General formal goods are manufacturers of brand identity, and some Antique brass faucet product or some quality time products are often pasted some paper labels only, even without any markings, be sure to pay attention to when buying Bathroom mirror.