tisdag 8 juni 2010

Stugan Och Sommarlov


Hej hej.

Nu var det länge sen jag skrev sist.
Men jag har inte haft tid eller ork.
I helgen var jag, Fredrik, Gabbie
och Peter ute i stugan. Vi hade fett
mysigt. Fast Fredrik och Peter
misshandlade 2 fiskar till döds.
Eller rättare sagt, dom hade ingen
kniv så dom slog ihjäl dom så fort
dom kunde. Vi hade med oss Kims
hund Rocky.
Han har nog aldrig varit
så glad som han var där ute. Och
han var nästan helt död efter
4 timmars lek. Men nu har jag i
alla fall tagit sommarlov.
Jag ska bara till skolavslitningen
på fredag men jag ska vara ledig
tills dess. =)
Men jag har tre avslutningar att
gå på i veckan, Alx, bbys och min.
Fett Nice.
Nu ligger jag i sängen och myser
med bby, har nyss färgat håert och
tagit en välförtjänt dusch.
Jag har ju varit duktig och städat
idag.
Men nu ska jag och bby sova.
Godnatt sov gott. och ha det bra.

1 kommentar:

Brittis sa...

Så roligt att höra att helgen ute i stugan var trevlig.
//Mormor