onsdag 26 maj 2010

Soft Nice Asså.

Tja, Tja.

Nu verkar det som om allt
börjag bli bättre för mig.
Lena mår väldigt mycket
bättre, även om det tar på
mig. När hennes mage satte
igång hade ju jag jätteont
i min mage. Och nu andas hon
själv och idag har jag haft
ont i lungorna. Men jag står
ut med smärtan bara hon blir
bättre. Aja, jag har i alla
fall fått betyg i Svenska
och matte idag. I matten hade
jag G, men i Svenska hade jag
MVG!! =) Så nu har jag bara
en lektion om dagen, soft på
riktigt asså. Idag var jag
och Gabbie i min klass och red.
Vi red på Jessie och dom två
passade jättebra med varandra.
Så jag hoppas Gabbie kommer ut
fler gånger. Efter att jag hade
ridit åkte jag hem, ringde min
älskade kusin och väntade på
Fredrik. Han skulle komma och
ge mig lite energi, jag sover
inte så bra på nätterna nu och
jag har ständigt ont. Är det
inte magen så är det lungorna.
Få se vad det blir imorgon då.
Aja, Fredrik och jag la oss i
sängen och myste med en film.
Guuud vad jag älskar att ligga
i hans famn med huvudet på hans
bröst och lyssna på hans hjärta.
Vi låg i sängen ett bra tag
innan han skulle åka hem. När
han åkt la jag mig i sängen och
kollade min facebook och nu
ligger jag och skriver här.
Fast nu ska jag sova faktiskt.
Godnatt sov gott. Vill bara
tacka min bby som alltid
finns där för mig och
alla andra som känner
att dom kan ta åt sig. =)
Älskar Er. Ha det bra alla.
=)

1 kommentar:

Brittis sa...

Grattis till betygen. Snart kommer sommarlovet och då kan du rida så mycket du vill.