onsdag 19 maj 2010

Bara För Att Jag Älskar Dig


Fredrik Andersson.
Jag älskar dig så otroligt
mycket, du får mig att
känna mig vacker och älskad.
Du får mig att vilja kliva
upp på morgonen, att orka gå
till skolan och vara där hela
dagen. Sen jag träffade dig
har jag mognat väldigt mycket.
Jag älskar dig och bara dig.
Jag älskar att somna och vakna
i din famn. Jag älskar att ligga
och kolla på dig på morgonen
när du sover. Det gör mig så
lugn. Om du kan sova så tryggt
så måste ju jag oxå vara trygg.
Du är den enda kille jag kan
tänka mig att älska, det var
därför jag förlovade mig med
dig. Jag kan inte tänka mig
någon annan kille som pappa
till mina barn senare i tiden.
Jag älskar dig min ängel, jag
älskar dig nu och för alltid.
Fredrik Andersson <3

2 kommentarer:

Brittis sa...

Vilken underbar kärleksförklaring. Spara den och vårda den ömt.
Kram
Mormor

Cazzie sa...

Tack mormor. Jag är ganska bra på att skriva faktiskt. :D