måndag 24 maj 2010

Shottas =)

Hej igen.

Idag har jag inte varit i skolan.
Hade huvudvärk så jag stannade
hemma idag. Men jag hade annat
för mig än att ligga hemma och
tycka synd om mig själv, jag åkte
hem till Kim och hämtade filmer
som han hade på datorn. Vi var
ute och gick med Rocky oxå. Rocky
är hans hund som han fått tillbaka
nu. Rocky skulle bo hos en annan men
fick hemlängtan så han är tillbaka nu.
Jag var hos Kim nästan hela dagen.
Fast innan jag åkte dit så
var jag och mamma och kollade på
saker åt hästen jag ska rida in.
Vi har kolat lite priser och det
blir billigast för hästens ägare
att köpa saker från Internet.
När jag kom hem från Kim satte
jag mig och åt, sen kollade jag
på Shottas. Det är en film om
rasta gangsters, I LOVE IT!!
Och så gråter man nästan på
slutet. Sen tände vi ljus
för mammas kompis. Det var
lite jobbigt. Blev av med
all energi. Men aja, eftersom
att jag har Sveriges osocialaste
kille så behöver jag inte sösa
energi på att ligga och sms:a
med han ikväll. Han har varit
osocial hela dagen. Troligtvis
för att jag varit med Kim.
Han älskar inte Kim precis.
Men men, man kan inte älska
alla här på jorden. Jag har
i alla fall fett ont i kroppen.
Nu ska jag bara kolla min
facebook igen, sen ska jag
lägga mig i sängen. Ska ju upp
typ 5 imorgon bitti. Är så
otroligt trött på skolan nu.
Hatar att ens tänka på att jag
måste sätta mig på ett tåg,
åka flera mil för 1 eller 2
lektioner om dagen. Fett drygt.
USCH!!! Men det är ju snart lov.
Fett skönt. Aja, godnatt alla.
Typ, sov gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter drygt. Men snart stundar lov. Sköt om dig.
Kram
Mormor

Cazzie sa...

Ja det är lite dygt. Men det är typ 10 skoldagar kvar bara. :D