tisdag 25 maj 2010

Magont & Sömnbrist

Hej Hej.

Inatt har jag inte sovit alls.
Jag har haft så otroligt ont i
magen. Aja, jag tog mig upp på
morgonen i alla fall och åkte
till skolan. Vi hade körning och
vi fick köra "gäster". Det kom
SYO:s från flera olika skolor
i Dalarna. Det gick inte så bra
för hästen jag körde (X-Ton) Var
inte så glad, jag var ju så trött
och mitt dåliga humör smittade av
sig på han, men snäll som han är
så skötte han sig bra i alla fall.
Efter körningen trodde jag att
jag skulle dö, vi gick och åt
och jag hoppades att min mage
skulle bli bättre men icke sa
nicke. Den blev bara värre så
jag åkte hem. När jag kom hem
tog jag en dusch och sen fixade
jag håret. Mamma var ju inte
hemma och Alx var med en kompis.
Så jag väntade på att bby skulle
komma. När han kom hit la vi oss
i sängen med Minii och kollade
på "Shottas" och "Draktränaren"
och åt lite godis. Filmen
Draktränaren var typ fett gullig.
Men Shottas var den jag nästan
grät av. Ville inte gråta inför
Fredrik. Menar, det var ju bara
en gangster som blev skjuten.
Då ska man väl inte gråta tror jag.
Hur som helst, Fredrik har åkt
och Alx har kommit hem så nu
ska jag borsta tänderna och lägga
mig i sängen och invänta sömnen.
Ska väl förmodligen skicka några
sms till Fredrik oxå. Men inte
sååå många, typ kanske bara
25-30 stycken. Aja, ha det gött
allesammans och sov gott. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det magonda har gett med sig.
Kram
Mormor

Brittis sa...

Naturligtvis ska man gråta även över en gangster. Speciellt för att han blev skjuten och inte hann räta upp sitt liv - det här livet. Men han gör det säkert i nästa liv.
Kram
Mormor.