onsdag 19 maj 2010

Helt vanlig skoldag

Shoo.

Har haft en lite onödig dag idag asså.
Först försov jag mig, och det var ju
ganska skönt faktiskt. För då fick jag
ju sova lite extra. Aja, satte mig på
tåget till skolan, mitt emot mig sitter
en liten brud som glor. Hela vägen från
Borlänge till Rättvik, svartklädd med
mer smink än en fjortis. Det var riktigt
illa faktiskt. Kom till skolan och hade
Svenska. Fick en sista uppgift att jobba
med, den gjorde jag klart när jag kom hem.
Gjorde alla uppgifter, även den för betyget
MVG som jag försöker uppnå. Hoppas, hoppas.
Hade lunch, sen hade jag matte. Fick reda på
att jag fick 13 poäng på nationella provet.
Har en del av provet kvar, ska göras på
fredag. Man ska totalt ha 20 poäng för att
bli godkänd i kursen. Och när jag är godkänd
kommer jag inte ha någon Svenska, Engelska
eller Matte. Det betyder att jag är ledig
på fredagar och slutar tidigt varje dag
utom tisdag då jag har datakunskap oxå.
Aja, när jag kom hem åt jag mat och sen
åkte vi på Alx träning. Jag följde med
eftersom jag skulle ut och köra lite.
Snacka om att jag är bra på att trycka
på gasen. =) Det är ju bra att man är
bra på någonting. :D Aja, nu sitter jag
och skriver här och nu ska jag hoppa
in i en dusch sen ska jag göra mig
i ordning för natten, platta håret
och sminka mig lite.:P Så att jag får
sova längre imorgon. =)
Godnatt och sov gott folks.
Haré gött. :D <3

1 kommentar:

Brittis sa...

Din dag är sannerligen uppbokad. Men du har ju chans nu att få det lite lugnare. Hoppas det går bra.
Kram
Mormor