måndag 3 maj 2010

Fest, 18 år och Sjuk Ödla


Hej alla där ute.

Nu har man ju fyllt 18 år, men
jag känner min inte så mycket äldre.
Men, men, festen blev lyckad och
jag tror mina kompisar hade kul, det
verkade som det i alla fall.
Värre är det
med ödlan vi har.
Romeo är sjuk, han
har mask i magen,
idag tryckte jag ut
nånting som liknade
en alien ur rumpan
på han. Efter den kom
det ut små vita
maskar :S Jag höll
på att spy. Och det
luktade otroligt illa.
Men lite mer goda
nyheter är att jag
ska rida in en travarvalack
som heter Dag Frostline.
Han har sprungit in
373400 kr. Han har tävlat i ca
4 år. Nu ska han bli monté häst.
Och jag kanske ska få tävla han
om det går bra med ridningen
vilket jag hoppas på. Jag och
Daggen kom i alla fall bra
överens och han verkade gilla
mig. Han var trevlig och trygg
i sig själv.
Mamma har träffat Hontas
gamla ägare, Hontas var ju
den lilla ponnyn jag red in.
Och jag ska hälsa på henne
snart. Bilden jag lagt upp
är på Hontas och mig.
Nu ska jag sätta mig i soffan
och mysa med familjen och ge
Romeo lite kärlek.
Ha det bra så länge =)

Inga kommentarer: