söndag 23 maj 2010

Vi Hade Inte Sån Tur Med Vädret

Hej alla där ute. =)

Den här dagen började med att
Jag vaknade bredvid min älskade.
Jag låg en stund och kollade på
han, han är ju så vacker när
han sover. Vi var ute i stugan,
vi åkte dit igår för att klippa
lite gräs och lägga flotten i
sjön. Tyvärr fick vi inte i den
då den var för tung för oss. Men
vi ska ta med Malin och Anton dit
så kan do hjälpa till också.
Jag skulle putsa fönster så jag
började med det igår men jag
tog bara på insidan eftersom vi
skulle laga middag och sånt innan
det blev för sent. Så jag sklle ta
resten idag. När jag legat och
kollat på Fredrik en stund klev jag
upp, bara för att inse att det
öste ner regn. Men jag kunde ju
putsa dom på altanerna. När det
väl slutade regna han jag bara
med ett fönster innan det började
igen, och det vart nästan storm.
Åskade gjorde det oxå, usch vad
rädd jag var. Men jag gick in
och lagade mat, då kom mormor
och efter att vi ätit så åkte
vi till station. När jag kom
hem duschade jag, sen ringde Kim.
Han kom hit och drack kaffe. Sen
åkte vi cross hem till han och
skulle möblera om. Men det
blev inte så för Sander ringde.
Han var påväg tillbaka med
Rocky, Kims hund. Vackra Rocky.
Vi lämnade hunden och hoppade in
i Sanders bil, åkte runt och
hämtade nåns dator och lämnade
Sanders tjej, sen droppade dom
av mig på stan och jag tog
bussen hem. När jag kom hem
lånade jag mammas mobil, mitt
Comviq Kompis har gått ut så
jag messade med Fredrik från
mammas mobil. Älskar dig mamma!
Så nu mår jag inte alls bra
längre, men jag ska fylla på
mobilen imorgon så att jag
kan kontakta omvärlden igen. =)
Men nu är klockan alldeles för
mycket och jag ska sova. Ska ju
till skolan imorgon. =S
Gillar inte alls skolan nu.
Är skoltrött och vill ha
SOMMARLOV!!!!
Men aja, godnatt alla där ute
och sov gott, för det ska jag
faktiskt försöka göra. =) <3

Inga kommentarer: