måndag 17 maj 2010

Sammanfattning

Hej Hej
Nu var det ett tag sen jag skrev.
Har varit på utvecklingssamtal
förra veckan, allt var bra utom
den där idrotten, har ju alltid
hatat idrott. Men men, ingen kan
ju vara perfekt. Inte ens jag.
Jaja, skolan går bra utom att jag
har EN omogen liten bitch i min
klass. Trodde det var två först
men den ena är en bitch och den
andra är bara lättpåverkad.
Synd nog att jag varit typ "bästa"
kompis med båda två.
Jag har haft en underbar helg med
älsklingen. Jag är så lycklig över
att ha honom. Han förgyller mitt liv.
Lillebror har varit lite hos sin
pappa och så har han träffat
sin farmor och farfar.
I lördags var jag och red, i bara
linne, men idag var jag och red i
bara BH:N. Så alla som åkte mellan
Borlänge och Säter under den
timmen jag red fick se min
vackra BH. Men nu är det VÅR!!
Men jag längtar efter sommaren.
Vill ha riktig värme och ännu
mer sol. Idag fick jag reda på
att jag inte har någon mer
engelska den här terminen. =)
Det betyder att jag är klar med
engelska A. Men eftersom jag är
sån pluggis ska jag läsa en bok
på engelska, skriva en recension
om den och prata med min lärare
om den för att få MVG. Ligger
bara på ett väldigt starkt VG nu.
Men vi hoppas på ett MVG.
Jaja, nu ska jag hoppa in i
en varm lång dusch. Men vi höres.
Ha det gött folks. :D

1 kommentar:

Kiara Och Kovu sa...

Vaddå bara starkt VG? Vi är ju Väldigt Glada och på gränsen till Mamma Väldigt Glad i alla ämnen utom matte och idrott. Där är vi Glada. Vi är ju inte Inte Glad i NÅTT ämne. Jag är så ofantligt stolt över dej mitt Havregryn!