söndag 9 maj 2010

Lyckad Marknad

Känner för att vara lite Lookalike
idag så jag härmar Krilleboii igen.

Cha, Cha bloggen, idag är det söndag.

Okay, idag har vi varit på marknaden.
Jag köpte 14 par strumpor så nu
behöver jag inte tvätta på 2 veckor.
Sen köpte jag en hatt som jag ska
ha och rida i, örhängen och en
skinnjacka. Fredrik hittade ingenting.
Vi var upp till mormor och
morfar, mormor testade att leka
med Minii lite och jag tror hon
gillade han. Fredrik snackade
mest med morfar, jag är så glad
att han gillar dom, och det verkar
som om dom gillar han också.
När vi kom hem tog vi en dusch.
En varm faktiskt. Sen satte vi
oss och kollade på tv med mamma.
När 21:00 filmen började plockade
vi fram ost och kex med lite olika
frukter breve. Så vi hade lite
kvällsmys. Det var mammas idé,
jag vet inte om hon tänkte på
det eller inte men det är ju
min och Fredriks 26 månaders dag
idag ju. Så nu har vi varit
förlovade i 2 månader. :D
Aja nu ska jag stänga av Minii
och lägga han på golvet för
nu ska jag sova. Har ju skola
imorgon. :S Trååkiit, men det
är ju snart lov. =)
Haré göt allesammans.
Sov gott, Love Cazz <3

1 kommentar:

Kiara Och Kovu sa...

Nej det tänkte jag faktiskt inte på. Att ni firade. Det var mest att vi har varit så utspridda ett tag och gått igenom en jobbig period. Det var därför som jag kände för lite mys. Men kul att det även inföll med er "dag". Love U