måndag 10 maj 2010

Failad Engelska

Shoo.
Idag var jag i skolan, så klart
menar, hallå det är ju måndag. :P
Aja shit the same, vi hade
hästkunskap, lite intressant nu
när vi ska börja räkna ut foderstater
mm. Så nu får vi se om jag ska
skälla på Sussi för att hon
överfodrar Jessie eller om jag
ska skälla på Jessie för att hon
står för stilla i hagen.
I alla fall, efter hästkunskapen
var det lunch i våran fyr-stjärniga
matsal. Det som hindrar den från
att bli fem-stjärnig är alla
omogna bönder som finns där inne.
Hur som hellst, efter maten hade
den absolut bästa engelskalektionen
vi haf. Den failade totalt. Våran
lärare failade med datorn, den
ville inte alls som hon ville.
Vi skulle öppna ett dokument
som hon skickat till oss på
Fronter. Vi loggade in och
insåg att det dokumentet fanns
inte. Hon gick iväg i ca 10 min.
På 10 min hinner man göra mycket
på FB. När hon kom tillbaka fanns
dokumentet där, men när vi öppnade
det var det tomt. Det skulle inte
vara det. Men då var det bara 10
minuter kvar på lektionen och vi
hade setat framför FB i ca en timme
redan, så vi fick göra det 10 min
till eler logga ut och gå hem.
Jag loggade ut och hämtade en
bok jag börjat läst, jag är kär
som bara den i den boken, den
handlar om vampyrer. =) Me Like.
Gick ner till station och satte
mig och väntade på tåget. Åkte
hem och spelade fiskarna.
Man ska mata fiskar så att dom
växer och ger mig pengar.
Spelade hela dagen så jag börjar
bli som Fredrik, datanörd.
Men men, jag älskar han ändå så
jag hoppas han kommer älska mig
ädnå. :D Men det tror jsg.
Nu ska jag i alla fall stänga av
datorn och lägga mig och sms:a
med Fredrik en stund.
God natt och sov gott folks. <3

Inga kommentarer: