torsdag 29 april 2010

LOV =) Typ

Ja. Nu är det ju typ lov.
Vi är i alla fall lediga imorgon.
Och imorgon är det mycket att göra.
Mormor och morfar kommer, sen ska
jag åka och rida och så ska vi göra
ordning i lokalen inför festen och sen
ska jag göra mig i ordning för festen.
Men idag har jag i alla fall haft min bästa
ridlektion på skolan, Denver gick
helt i form på inga tyglar alls.
Jag är kär i den hästen, och jag tror
inte han har något emot mig heller.
När jag kom hem åkte jag till
Fredrik, där åt vi mat och sen drog
vi hem till mig. Kollade på film sen
kollade vi på Vampire Diaries.
Sen kollade vi lite mer på film och nu
har han åkt hem. Facebook dampar
totalt så det var ju inte så roligt.
Men en rolig sak är att Alx tårta
blev fett snygg. Bild kommer nog
imorgon efter att vi har ätit den.
Jaja, ska kolla lite på tv nu sen ska
jag sova. Godnatt folket.
Ha det bra. =)

Inga kommentarer: