onsdag 28 april 2010

Nationellt Prov!

Hej Hej, idag har jag gjort nationellt prov.
Engelska, uppsatsen, jag tror det gick bra.
Jag hoppas det i alla fall. För det lutar mot
ett MVG i engelska. Jaja, jag gjorde provet
och sen gick jag och Emma hem till mormor
och morfar och drack en kopp kaffe. Sen åkte
hon och jag ut till Jessie och red, det gick
ganska bra. Efter att vi ridit gick vi till bussen,
jag hade Jessie med mig för att vi ska träna på
att gå utanför gården, den lilla tjockisen tror
att man dör så fort man lämnar gården.
Men det gick faktiskt bra idag. Det var bara
på hemvägen som hon blev lite stressad.
Men vi får öva mer, väldigt mycket mer.
i alla fall, i min klass går det mycket omogna
b*tches, eller ja, 2 stycken. Dom ska hela tiden
överdriva och ljuga. Men, men. Det är ju inte
så långt kvar till lovet. Men tiden har gått
sakta tycker jag. Det var mycket roligare i
9:an. Saknar den tiden.
I helgen var jag ju ensam hemma och
det gick ju bra. Tyvärr fick inte Alx någon
medalj i Göteborg men det var nog årets
bästa tävling i alla fall tror jag.
Just nu sitter jag framför datorn, ska snart duscha
och sen ska nog Fredrik komma.
Ha det gött tills vi hörs igen =)

Inga kommentarer: