onsdag 28 april 2010

Nånting att arbeta med?


Hej igen. Svarade på en annons idag.
Om en 9-årig trav valack som skulle
ridas in. Han har bara blivit körd.
Ringde ägaren men fick inget svar.
Han ringde mig sen men fick inget
svar. Så jag ringde igen och fick svar.
Så på söndag ska jag åka till Aspeboda
och kolla på den här hästen, han ska
ridas in till monté häst. Och om jag
kommer bra överens med han och
allt funkar ska jag kanske rida in han.
Just nu har han fått någon spruta
så det är 10 dagars vila på han.
Hästens namn är Dag Frostline
och han har sprungit in 300 000
nånting. Önska mig lycka till.
Förresten, körde bil idag. Jag är
bäst på att köra för fort och svänga.
Men det blir nog bra sen.
Ha det bra alla nu. =)

2 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

Hej skruttan. Kul o se dej här igen. Det ska bli sååå spännande att åka o titta på den där hästen. Spännande att köra med dej är det oxå *fniss*

Cazzie sa...

Ja jag tycker oxå att det ska bli kul mamma.. Hoppas hästen gillar mig.. :D