torsdag 22 april 2010

Tillbaka!! :D


Okay, nu har jag varit borta ett bra tag.
Men nu är jag tillbaka igen och kommer
bli mer aktiv, hoppas jag. Jag ska försöka
I alla fall. Ja, som alla kanske redan vet
går jag på gymnasiet i Rättvik.
Jag och Fredrik har förlovat oss och
mamma fick mig att skaffa Facebook.
Det är väl vad som har hänt senaste
tiden. :P
Det går bra i skolan och det är fin fint
hemma. Det gillas. =)
Jag och Fredrik har varit tillsammans
i mer än 2 år. Och vi hoppas på mååånga
fler år. Just nu sitter jag nyduschad framför
datorn (så klart) och Fredrik har ganska
nyligen åkt. Jag ska snart krypa ner i sängen.
Är ledig imorgon, vill vara lite med mamma
och Alx innan dom åker till Göteborg på
tävling. Men jag ska åka och rida imorgon.
Får se om jag får träningsvärk.
Ha det bra alla. Piz Out, Love Cazz <3>

Inga kommentarer: