söndag 14 december 2008

Fysikläxa??

Tjo världen!!



I morse vaknade jag 12:59. Det första jag gjorde var självklart att kolla på mobilen (Man är ju 16 år) då hade jag ett missat samtal (från morsan) och 2 sms från Fredrik. Jag klev upp och åt frukost, när jag satt där i lugn och ro framför tv:n med en rostad macka kollade jag av en ren slump ut genom fönstret. Där var ju Fredrik. Vi skulle ju göra fysikläxa. Men vi kollade ju lite på tv först och sen åt han en pizza. Sen kom mamma och Alx hem, dom har ju varit på brottning. Och som alla vet är ju Alx snart världsmästare :D Han kom hem med en guldmedalj (igen, börjar bli van med det nu) Så jag och Fredrik gick ut och pratade med dom. Alx ville ju visa bilderna på sig. Sen gick jag och Fredrik in på mitt rum igen. Vi började med läxan men insåg ganska snabb att det var svårt att göra läxan när vi knappt kunde låta bli varandra. Men vi läste ju klart kapitlet. Sen kollade vi på tv igen. Och det känns så bra när han håller om mig, jag känner mig liksom trygg. Och jag vet inte hur en hel dag kan gå så fort. Det känns som om han bara var här en timme :S Och när jag skulle ut och lämna han vid bussen så kom jag in, PISSBLÖT. Han gillar verkligen snöbollskrig :P Och jag kan offra mig för det, och det är ju kul. Dessutom torkar man ju snabbt. Så vad har jag kommit fram till idag? Joo det går inte att göra läxa när man inte kan hålla fingrarna från killen och ögonen från tv:n.

3 kommentarer:

Brittis sa...

Nämen hej! Välkommen till den här delen av cyberrymden. Ska bli kul att följa din dag och du skriver mycket bra.
Kram mormor

Brittis sa...

Jag kollade på din profil. Du har stavat "Borlänge" fel. Stavfelet gör att de som söker på "Borlänge" inte hittar din sida. Dags att rätta, alltså, såvida du inte gjorde det med avsikt, förståss.

Kiara Och Kovu sa...

Hej stumpan. Kul att du oxå är här. Kram