måndag 15 december 2008

Måndag, Igen

Jaha då var helgen slut, och skolan har börjat. Men det är ju bara den här veckan kvar, sen är det JULLOV!! :D Idag vaknade jag av att väckarklockanmobilen ringde, dags att väcka Alx. Upp och hoppa Cazz. Väckte Alx utan problem och sen hoppade jag in i duschen. Och jag har kommit på att jag har ju jättesöta husdjur. Tror dom heter silverfiskar. Det bästa med dom är att dom inte behöver matas eller städas åt. Och namn har dom oxå, alla är så lika så alla fick heta Agust. Jaja, väl inne i duschen höll jag på att somna. När jag duschat klart så fick jag ju lov att göra mig klar att gå till skolan. och det tar ju en evighet. Blåsa håret, platta håret, sminka sig och klä på sig. Sen hade jag mycket dötid, börjar ju 20 över 10 på måndagar. Så jag hängde tvätten och drack en kopp kaffe. Sen gick jag ut till bussen, som var lite sen. Men det brukar den vara. Skolan var som vanligt, lektion, lektion, lunch, lektion osv. Efter skolan åkte jag till kupolen med Melina som kommit hit från Hedemora, hon har ju flyttat dit nu. Jag har hämtat Fredriks julklapp nu :D Den blev jättebra. Sen gick vi runt ett bra tag innan hon skulle hem. När jag kom hem så tog jag fram datorn och la mig i sängen under mitt täcke. Riktigt mysigt faktiskt. Nu kom mamma och Alx hem från träningen oxå. Så nu är familjen samlad hemma. Nu ska jag ta och bädda om sängen och lägga mig där och kolla på tv.

Ha det bra och ta hand om er alla där ute.. :) Piz Cazz <3

1 kommentar:

Brittis sa...

Silverfiskar är bekväma husdjur. Behöver ingen skötsel. Bara lite fukt, mörker och något organiskt i matväg, celler kanske. Smart val, tjejen. *ler*