söndag 8 februari 2009

2 Födelsedagar, 1 Helg


Hej alla där ute i kylan.

Nu är helgen över, både Malin och Fredrik har fyllt år.
Så fredagkvällen spenderade jag hemma hos Malin
och lördagkvällen spenderade jag hemma hos mig med Fredrik.
på fredagen var det bara att åka hem efter skolan och
duscha, platta håret och sminka mig. Sen tog jag bussen
hem till Malin. Åkte sedan hem på natten och så skulle jag
upp tidigt på lördagmorgonen för att åka med Fredrik till
Rättvik eftersom han skulle bowla.
Men mina spöken hemma strular med min mobil och tycker
inte att den ska kunna vara på när man laddar den så jag kan
inte ladda den på nätterna för du kommer jag inte upp på morgonen
sen. Hmm, vet inte alls varför dom tycker att jag ska misslyckas med
skolan. Men men så är det. Efter vi varit i Rättvik åkte vi hem till Fredrik
och hans bror kom dit och sa grattis. Sen åkte vi hem till mig och myste
hela kvällen.
När vi vaknade i morse ville jag inte alls kliva ur sängen. Det hade ju
kommit ca 2 dm snö ute ju. Jag har funderat på att krypa ner i sängen
och stanna där tills det blir sommar igen.
Så nu sitter jag här och skriver, mamma har städat och vi har ätit
och jag ska snart hoppa in i duschen.

Piz Out Love Cazz <3

3 kommentarer:

Brittis sa...

Hallå, rastabruden! Är det Alex mössa du har på dig?

Brittis sa...

Trevligt med foton. Gratta Fredrik från oss. Jag glömde säga det när vi talades vid i går (lördag)

Cazzie sa...

Ja det är Alx mössa. Det är han som är fotografen till den bilden och det var hans idé att jag skulle ha den ;P Piz Mormor <3