torsdag 12 februari 2009

Friluftsdag

Hej alla..

I morse vaknade jag och trodde att jag och Malin hade
försovit oss. Det hade vi så klart inte men det var dags
att kliva upp för att väcka Alx.
Upp på morgonen halv 7 koka kaffe, göra mackor och
oboy till Malin. Vi klädde oss varmt, packade väskorna
och åkte iväg till stallet. När vi kom dit mockade vi och
gjorde hästarna redo för en långritt.
Vi skulle rida till Nybrobacken där dom andra från skolan var.
I början gick det jättebra men väl uppe i Nybro blev hästarna
stressade av liftarna och människorna. Så vi beslutade att
rida hem igen. Och det gick jättebra. Väl hemma i stallet
gav vi hästarna deras lunch, satte oss
vid fläckten och tog vårt fika. Vi hade en jättemysig friluftsdag.
När vi kom hem var jag pissgravid och vattnet skulle gå
när som helst, med andra ord: JAG VAR PISSNÖDIG.
In på toa och pissade i typ 10 minuter.
Vi kollade lite på tv medans jag fick reda på att Fredrik skulle
komma hit. Eller ja han frågade om han fick och jag sa självklart ja.
Vid halv 4 tiden kom Leo, ett "medie" eller vad han var, han jagade
i alla fall bort våra spöken, men Zizz fick jag ha kvar.
Så nu hoppas jag attjag kan få ha min mobil ifred.
Jag kan nog till och med få sova ensam
när inte Fredrik är här så klart.
Men jag fick en väldig huvudvärk av Leo.
Eller det var ju mina spökens fel, men dom sökte skydd hos mig.
Aja hoppas det funkar och att dom hittat dit dom ska nu.
När Leo var där klarade jag inte av att vara där så jag böt kläder
och åkte hem till Fredrik, sen åkte vi hem hit igen.
Vi har, som vanligt kollat på tv hela tiden och nu har han åkt.
Och jag ska snart krypa ner i sängen och terra* han med sms*.


P.S Ja mormor jag vill ha en rastamössa, men jag ska designa
om den lite så att den passar en brud.

* Terra = Terrorisera
* sms = Sten Med Skrift ;)


God Natt Alla Underbara Där Ute
Piz Out Love Cazz. <3

2 kommentarer:

Brittis sa...

Skynda dig med det, då för vi har stickjunta på tisdag. Jag menar, designen av mössan.

Vilken härlig friluftsdag ni måste haft, men nog var det väl bra kallt?

Jag är glad för det där med Zizz. Jag vet ju hur mycket hon betydde för dig.

Cazzie sa...

Jag ringer dig och berättar om designen på mössan..

Jo det var kallt.. Väldigt kallt, men vi hade riktigt kul.

Jo Zizz är med mig nu och för alltid.. Det vet jag.. :)