torsdag 26 februari 2009

Hela Lovet Utan Brottaren?

Hej på er.. :D

Nu har halva lovet gått och Alx kom nyss hem.
Han har varit hos Oliver sen i måndags.
Jag har faktiskt saknat min lillebror, och imorgon
åker han till sin pappa en natt. När ska jag få spendera
lite tid med min bror? Och jag har inte varit med Fredrik
på hela lovet. Tur att han kommer imorgon iaf.
Igår var jag och red med mammas jobbarkompis tjej.
Sandra heter hon och hon är helt underbar, hon ville
följa med fler ggr och det får hon gärna göra.
Jag har legat hemma nästan hela lovet och gud vad
skönt det har varit. Att bara få vila och ta det lugnt.
Sen orkar jag några dar till i skolan ;)
Men visst har jag saknat klassen.
Storstädning har vi haft oxå. I måndags började jag
och mamma städa vid halv 12 tiden och vi blev
klara halv 2 på natten. Men då hade vi hunnit duscha oxå.
Så nu är det rent och fint här hemma.
Men nu kom ju Alx hem och do blir det fortare stökit.
Men det är ju inte bara han som stökar ner.
När vi är klara med tvätten så lägger jag ut bild på den.
Ny navelpiercing har jag köpt oxå. Det blev ett rött
hjärta med tre hjärtan som hänger ner i kedjor.
Lägger ut bild på den oxå när den kommit hem. :D
Men nu ska jag göra det jag blivit bäst på under lovet,
krypa ner i soffan under täcket och kolla på tv.
Har lärt mig mycket genom att kolla på Animal Planet
hela lovet. Nu vet jag att det tar 4-6 timmar för en giraff
att föda kalven från att värkarna satt igång. :P

Ha det bra alla nu.
Piz Out Love Cazz <3

1 kommentar:

Brittis sa...

*skratt*. "Man saknar inte kon förrän båset är tomt" apropå din saknad efter Alex.
Ska bli kul att se din piercing senare.
Du tycks i alla fall ha ett fint sportlov.