torsdag 5 februari 2009

Nationella Prov

Jaha, nu är snart veckan över, och vi har haft 2 Nationella prov denna vecka i skolan.
Det första provet var ett läsförståelse prov och det andra ett skriv. Jag skrev en krönika på 3,5 sidor och rädslan för mörker. Den blev riktigt bra faktiskt.
Och imorgon, fredagen den 6 feb fyller Malin år så då firar vi henne, och på lördagen fyller Fredrik år.
Då åker vi till Rättvik, han ska bowla.
Hoppas han vinner. Jaja, nog pratat om det.
Hemma är allt frid och fröjd, okay Alx
kan vara lite retsam, men som mamma säger
"Det är det han är till för".
Ja jag har då inte hittat nån annan användning för han.
Kommit igång med ridningen har jag nästan gjort,
rider när det är bra väder och när jag slutar tidigt i skolan.
Som ni märkt har jag varit ganska mycket off
från Bloggen men jag ska komma tillbaka.
Måste bara samla tyglarna och hålla in livet,
det bara springer iväg.

Jaja Ha Det Bra.

Piz Out Love Cazz Kv:s Ghetto Soldier

3 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

Du o Alex är så duktiga här hemma när jag jobbar. O du är så duktig i skolan. Jag hör bara gott om dej från lärarna. Gissa om jag är en stolt mamma!!!! Kram

Brittis sa...

Din liknelse om strama tyglar var inte dum alls. Skulle vara kul att få se din uppsats om mörkerrädslan. Men den finns väl bara bevarad i Skolstyrelsens arkiv. Att plockas fram någon gång i framtiden för att förevisas den dagens elever hur det var "förr i tiden".

Anonym sa...

Du skriver väldigt bra, förresten.
/Mormor